Anasayfa

Sitene Ekle

Foto Galeri

Video Galeri

Ziyaretçi Defteri

İletişim

Hakkımızda

Üyelik

KURDÎ

TEFEKKUR

08 Şubat 2012

DÜŞÜNCE UFKU MAKALELER İMAN HAKİKATLERİ
 
 

İsim Soyisim

:

E-mail

:

Ülke

:

Şehir

:

Mesajınız

:

1  |  2  |  3  |  4    Sonraki >>    
TARİH : 27-01-2012 -- 10:39:30 tarihinde semsettin tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : Van
Kürt çocuklarına,'Varlığım Türk varlığına armağan olsun' sloganını dayatanlara cevap verme zamanı geldi: 1 marttan itibaren çocuğunu Türk okuluna gönderme.
Kürtler olarak hep beraber, Kürtlere mezar haline gelen  Türk okullarını terk edelim!
 
Kürt değilsiniz. Tek başınıza düşünemezsiniz. Doğruyla yanlışı ayırt edemezsiniz. Tek başınıza karar veremezsiniz. Varlığınızı yüce Türk milletin varlığına katarak, (Türk varlığına armağan ederek) eriyecek ve yok olacaksınız. İşte AKP' nin de devam ettirmeye çalıştığı Türk-İslam sentezinin Kürtleri imha politikası...
 
Artık, dostumuzu, düşmanınımızı tanımanın, ideolojik saplantıları bir tarafa bırakmanın zamanı geldi. Bugün için bize sağ-sol, Türk Arap dostluğu-kardeşlikleri gibi saçmalıklar bir fayda getirmez. İslamın bize vereceği bir şey olamaz. Irak devleti yakında 3 parçaya bölünecek, orada ki sahte kardeşlik-birlik dirlik yalanlarının da sonu gelecektir. Müslümanlık adına AKP de 130 Kürd milletvekili var, Müslümanlık adına 9 milyon Kürt kendini Türk olarak görüyor. Ama bu Müslümanlar için, Kürd bir kafirdir ve ona bir nebze de olsa hak verilemez. Yaklaşık 10 senelik AKP iktidarında tek bir Kürt köyünün okulunda Kürtçe serbest bırakılmamıştır. Tek bir Kürt ismine bile hala izin verilememiştir.Türklerin Başbakanı, tarihsel geleneklerine uymaya devam ediyor: 1930'lu yıllardan itibaren regüler devlet politikası haline gelen halka yabani sistem aralıksız devam ediyor...O yıllar Faşizmin dünya çapında zirvede olduğu yıllar. Faşizm gençliğe, gençliğin eğitimine ve endoktrine edilmesine çok önem veriyor. Azınlıkların yokedilmesi bu endoktrinasyonun hedefi olarak görülüyor. İtalya'da anaokullarına kadar inen faşist örgütlenmeler ortaya çıkıyor. Hitler, Mussolini'den öğrendiği kitlesel gösterileri inanılması güç devasa boyutlara çıkartıyor. Mussolini ise Atatürk' ten çok şey  öğrendiğini açıkça söylüyor. Almanya'da faşizmin 'ein volk, ein reich' (tek millet, tek devlet) sloganı, Kemalistlerin attığı bir slogan ve bu politika Kürtlerin sistematik imhasına parallel geliştiriliyor. Kemalistler dünya faşizminin öncülleri olarak Rum ve Ermenleri acımasızca ellemişlerdi ve Kürtlerin sırası gelmişti. Yüzbinlerce aptal, kriminal vahşi insan, bir gösteri alanında tek bir komutla disiplinli ve uyumlu bir şekilde aynı hareketleri yaparak varlıklarını uyduruk bir millete ve Paşa'ya adamış oluyorlar. Bu eylemler, özelliklede Dersim Kürt soykırımı arifesinde bütünüyle kitlesel ve adeta dinî bir havaya büründürülmüş ritüeller oldu. Çünkü Dersim soykırımı ile, baş paşanın dediği gibi 'çıbanbaşı' Kürtlerin hak ve hukuk talepleri en az 100 sene geriye atılmıştı.
 
Türkler kadar cümle başı, 'baş'  kelimesi kullanan bir millete rastlanamaz. 'başbuğ', 'başhakim, başvekil, 'başkan', etc.. etc..İradesiz, şuursuz,soysuz, sopsuz insanların zayıf noktalarına vurgu yapılarak, 10 çocuğu da ölürse, adama ' başın sağolsun' diye ekstra  işkence etmeye gidilir. Burada 'baş' diye kastettikleri, 'çoban' kılığında, kan döken, baş kesen bir işgalci olması gerek!!
Dünyada kendi meclisine 'büyük'  adına takanlar göçebe Türklerdir: neden normal bir millet meclisi değil de 'büyük millet'  meclisi oluyorlar?
Kaldi ki 'büyük' denilen bir millet bu şekilde göçebe olamaz. İyi milletler doğdukları topraklara sadık ve onu en iyi kullanabilen toplumlardır. Almanlar'ın Amerikaya, Türkiyeye gideni olmuş ama bu Türklerin dakikada bir yaptıkları gibi sürü şeklinde oradan oraya yığınak yapıp onun bunun memleketini bozmaları, yakıp yakmaları şeklinde değildir. 'Büyük Türk' denilen Rum+Arap+Fars+Türkmen kırmaları bu defa da Avrupanın ortasına yığılmaya başladı...Türk resmi ideolojisi beşikteki bir çocuğu dahi Orta Asyalı olduğuna ikna etmeye çalışır, 7 göbek sonrasında dahi Anadolu'nun yerlisine, onun Orta asyalı olduğu, Kurt sürüsünü takiplen buraya kadar geldiğini temel alan resmi devlet doktirini, okuldan işe kadar her yerde sistematik uygulanıyor ve  insanların beyinleri çelinerek, kendilerine yabancı, doğdukları yere düşman birileri olduklarına inandırılıyorlar. Dünya üzerinde sadece Türkiye'de, halka oranın yabancısı oldukları devlet okullarında okutulur, sadece Türkiye'de,Türkiye'nin yerlisi olmayan Türklerin, 'türkiye devleti' denilen bir oluşuma sahip oldukları kendi resmi olarak doktirine edilir.
'Fert yok cemiyet var, hak yok vazife var' düsturu bugün bütün okullarda küçük çocukların her sabah söylediği andımızda 'Varlığım Türk varlığına armağan olsun', ' ne mutlu türküm diyene', 'bir türk düyaya bedeldir' sözleriyle tekrarlanıyor. Bugün onbinlerce Kürt okulunda bu ritüeller aralıksız devam ediyor. Kürt çocuklarının beyinleri acımasızca yıkanarak Türkleştirilip kendilerine yabancı, 'üstün ırk' denilen Orta asyalı bir kavmin ', anadoluyu işgal etmiş fertleriymiş gibi yetiştiriliyorlar. Faşizm, ferdin bağımsız bir kişilik olarak var olmasını reddeder. Aslolan Paşa'nın, başkanın, Şef'in, Führer'in, Duçe'nin, Cadillo'nun liderliğinde, onun gösterdiği istikamette milletin yücelmesi için ferdin her şeyini feda etmesidir. Aslında Atatürkçülük, 'Ebedî Şef' kültü etrafında, kalıcı bir faşist tahakküm arayışıdır. Bu kült, bütün katiller, kan emiciler için ayrıcalıklarını sürdürecekleri bir sığınak vazifesi görmektedir.
Kürt soykırımlarının sonu, AKP tarafından da devam ettirilen bu sistem  ayakta olduğu müddetçe devam edecektir. Esas soykırım Kürdün geleceğini sistematik şekilde yokeden, eğitimiden dine kadar uzanan  Türk-İslam sentezidir. Sahte laiklik adına 5.3 milyon Kürt kandırılp kimliğine yabancılaştırılmış durumda. Alevilik, Kemalizm adına kürtleri kandıran sahte modernistler de, İslamcılardan farklı değildirler. Maoist komünistlerden, Devrimci karargah, Halk kurtuluş cephesine, solcu sendikalardan, masum dinseverler adı altında Kürtlerin beyinlerini yıkayan, özel harb dairesince ayakta tutulan ve göbekten Türk ordusuna bağlı Hizbullah gibi örgütler Kürt çocuklarının asimile edilmesinde birer yan araçtan başka bir şeey deüillerdir. Türk devletinin terör örgütlenmesini, özel harp dairesininin yeni yapılanmalarını, doğal Kürt hareketini bloke etmek, onu saptırıp dünyadaki tabii desteklerinden koparmak için, kendisine bağlı olarak örgütlendirdiği belgelenmiş durumda. Erdoğan kliği bu belgeleri sadece kendisine direkmen karşı olan askerleri tasfiyede -şantaj anlamında- kullanırken bu olşumun devamında ise diretmektedir. Evren-Özal-Demirel-Çiller-Ağar-Ecevit den kalan miras devam ediyor: AKP Kürdistandan tek bir Türk askerini bile geri çekmemiştir, masum köylüleri katleden tek bir köy koruyucusunu bile azaltmamaıştır.
 
Asker-polis elbiseli Türkler kesilen Kürt kafaları ile fotoğraf çekmeye devam ediyor, imamın ordusu 'fahişelere' asker elbisesi giydirerek türkü söylettirmeye devam ediyor.  
Kürt değilsiniz. Tek başınıza düşünemezsiniz. Doğruyla yanlışı ayırt edemezsiniz. Tek başınıza karar veremezsiniz. Varlığınızı yüce Türk milletin varlığına katarak, (Türk varlığına armağan ederek) eriyecek ve yok olacaksınız. “Ne mutlu Türküm diyene”  “Bir Türk dünyaya bedeldir” “Türk, öğün, çalış güven.” gibi şiarlar, yaygınlaşan bayraklar ve heykeller birlikte, ulusun belleğine bir daha silinmeyecek şekilde yerleşmiştir. Peşpeşe gerçekleşen yenilgilerin yarattığı çöküntüyü ve suskunluğu yaşayan Kürt, kabuğuna çekilmiş, Türklüğüne razı olmak zorunda kalmıştır. Şentürk, hastürk, yıldırımtürk, öztürk, aslantürk, kahramantürk gibi soyadları alan Kürt, köylerinin değişen, Türkleşen isimlerine de pek karşı çıkamamıştır.Koyunlar gibi o basit hareketleri okul ve kışlalarda hep birlikte yaparak kıvama geleceksiniz. İşte o zaman sizin yerinize düşünen, karar veren, sizi yöneten bir azınlığa sorgusuz sualsiz teslim olacaksınız. Bir komut gelecek elinizi kaldıracak, bir başka komutla indireceksiniz. Bir sürü gibi. Anaokulundan başlayarak hazırol ve rahatta durmayı, uygun adım yürümeyi nasıl olsa öğrenmiş bulunuyorsunuz. Çocuklar ve gençler, sizler birer küçük Türk koruyucu askersiniz. Komutanlarınızı dikkatle takip edeceksiniz. Onlara Paşa diye hitap edceksiniz. Sakın düşünmeye, dilinizi konuşmaya, onunla düşünmeye, kendi kendinize karar vermeye kalkmayın. Sadece denileni yapın. Dünyada faşizmin en çiğ ve kaba haliyle varlığını sürdürebildiği yerler Türkiyenin okulları, Türklerin bayrak salladıkları, kendi toprakları diye saydıkları bütün Kürt şehir ve köyleridir.
Kürdistan' da koşullandırılan yaklaşık 450 000 i resmi ve 128 000 ni de paramiliter koruyucu, Irkçı, Alevici, Şiici, Maocu Komünist partisi, Devrimci karargah-kurtuluş cephesi, Müslüman Hizbullahçı kılığında örgütlenmiş askeri güç, din adı altında örgütlenmiş Hizbullah-Diyanet-Nurcu-Süleymancı-Bektaşici-Fetullahçı-kontralar bir bütün olarak AKP diktatörlüğü altında da geleneksel süreci devam ettirmektedirler.
Varlık koşulunu geleneksel bir düşman algısı üzerinden inşa ederek ifade eden Türk kimliğinin 20. yüzyıldan bugüne kadarki en büyük düşmanları, Ermeniler ve Kürtler olmuştur. Bizanslılarla iç içe geçen göçmen Orta asyalılar ve ortadoğulular yeni bir millet oluşumuyla, Anadolu'da geriye kalan toplumlara karşı büyük bir kin ve nefret dalgasının temellinide sağladılar: işte 'türk' denilen ucube budur. Zira Mustafa Kemal’in Nutuk’unda, meziyetlerinden (!) ötürü övmekle bitiremediği Nurettin Paşa’nın, “Bu ülkede ‘zo’ diyenleri (Ermeni) temizlediler, ‘lo’ diyenleri (Kürt) de ben temizleyeceğim” sözü, o güne dek yapılmış ve sonrasında yapılacak olanları, devlet ricali ağzıyla özetleyen ciddi bir itiraftır. İttihatçıların, doğrudan veya dolaylı yollardan (deportation) Ermenileri katletmesiyle başlayan bu süreç, Nurettin Paşa’nın Koçgiri’de Kürtlere karşı giriştiği ilk katliam denemesi (1921) ile sonrasında kurulacak olan Cumhuriyet’e de miras bırakılacaktır. O günden bugüne kadar meydana gelenleri anlatmaya sayfalar kâfi gelmeyeceği için, şimdilik bu tarihi değerlendirmeyi okuyucunun takdirine bırakıyoruz.

‘Olağanüstü hal tarihçiliği’
Egemen olmanın ana çerçevesini ‘olağanüstü hale karar vermekle’ ifade eden Carl Schmitt’in, siyasal literatüre armağan ettiği ‘olağanüstülük’ ya da ‘dışılık’ kavramı, gerek Türk siyasal erkinin gerekse bu erkle organik bağı bulunan ve ‘bilimsellik yalanının çamurunda’ çırpınan Türk tarihçiliğinin acizliğini, ziyadesiyle gözler önüne sermekte. Özellikle de Hrant Dink’e ithafen kaleme aldığı eserinde lafı dolandırmadan gediğine oturtan Oktay Özel’in söyledikleri, bu anlamda oldukça manidar: “Bu resimden çıkarılabilecek yegâne sonuç, bütün uzmanlık alanlarının, dolayısıyla mesleklerin ve bu arada tarihçiliğin elbette doğal kulvarının dışına çıktığı, her şeye hâkim bir gündelik pragmatizmin veya stratejik ‘üst yarar’ın, yani kamusal yararın bütün uzmanlıkları önceden belirlenmiş hedefler (‘milli dava’ ya da ‘ulusal çıkar/yarar’) doğrultusunda yeniden harmanlandığı, araçsallaştırıldığı bir ‘olağanüstü hal tarihçiliği’dir.”

Ne yalan söyleyeyim, militan Türk tarihçiliğinin Ermeni katliamı karşısındaki yok sayma ve reflekse dayalı tutumu, geçmişte uygulanan vahşetin, bugün dilin aşağılayıcı kelime hazinesinden devşirilen ‘piç’likle meşrulaştırılıyor olmasında da büyük emeği geçmiştir. Bu yüzden de tarihçiliği arşiv belgesi okumakla eşdeğer gören bu garabet zihniyetin, bugün toprağın altından çıkan toplu mezarlar ve süngü zoruyla uçurum boşluklarına itilen insanların yaşadıklarıyla empati kurmasını beklemek, en yalın anlamıyla safdillik olur. Keza Julien Benda’nın Alman felsefecilerinin sefaleti üzerine dile getirdiği, “Tanrıları onurlandıran asil bir bakireyi çocuklarının zaferini haykırmakla meşgul bir canavara dönüştürmek, Alman felsefecilerin ezeli ve ebedi utancı olacaktır” sözü, bugün Türk tarihçiliğinin de içinde bulunduğu durumu özetler bir hal almıştır. Zaferden zafere koşarak tanıtılan bir neslin, bu zaferleri kime karşı ve nasıl elde ettiklerini sorgulamadan dile getirmek, Türk tarihçiliğinin sefaletini de gözler önüne sermekte.


Dersim’de ve 1925 Şeyh Sait olayındaki Kürtlere yaşatılanları bir arşiv düellosuna çeviren hükümet ve ana muhalefetin, bu topraklarda katledilen halkların gerçeğini dahi kendi tekelinde bulunan arşiv belgeleriyle izah etmesi, acınası bir durum. AKP' nin Kürt politikası, 1945'te İtalyan ve Alman faşizminin çöküşünden tam 67 yıl sonra, Türk faşizminin sona ermeyeceğini ifade ediyor.
 
Şimdi artık bu Kürt düşmanı sürece son vermenin, esaret zincirlerini kırarak, özgür bir halk olmak, her halk gibi devlet sahibi olmanın yolunu açmanın zamanı gelmiştir.
 
İlk olarak, bütün Kürt örgütleri, 1 Mart tarihinden itibaren bütün Kürtlerin çocuklarını Türk okullarına göndermemeleri için bir bildirge yayınlayarak zorunlu adımı atmaları gerekiyor. 14 milyonun üzerinde Kürd hali hazırda Türk yapılmış, adları değiştirilmiş kendilerine düşman bir toplum haline getirilmiştir. Kürtlerin düşmanı AKP nin de devam ettirdiği Türkleştirme politikasıdır... Askeri anlamda Kürtleri yoketmenin imkanı yoktur. TC bunu iyi biliyor ve bu yok etmeyi İslamcılar ve Kemalistlerin ortak paydası olan devlet okullarında devam ettiriyor.
 
İşte şimdi bu okulları boykot, TC nin Kürd'ü esaret altına almak için yaşam borusu olarak kullandığı bu mezarlara gereken cevabı vermenin zamanı geldi. En az %35 nin üzerinde Kürt vatandaşımız bu çağrıya uyup, çocuğunu asimile etmekten başka bir şey yapmayan bu Türk okullarını protesto ederse TC' nin bölgedeki bel kemiği kırılacaktır. Böylesine bir olay dünya çapında büyük yankılar yapacak ve AKP nin  sahte maskesi de düşecektir. Kürt özerkliğine giden yol, Kürt halkının ortak iradesi onun gerçek temsilcilerinin böylesine küçük bir çıkışla, aklı selimle işe başlamalarından geçiyor.
 
Devletin saldırısı büyük olacaktır ama eskisi gibi başarı şansı yoktur.
 
1 milyon Kürd ayağa kalktığında ise işleri Suriye gibi olacaktır.
 
Şimdiden biliyoruz ki TC de o gün, PKK adı altında kendi askerlerine karşı vahşiyane bir saldırıda bulunarak, mümkün olduğunca çok askeri öldürerek, geri kalmış cahil halkı ayağa kaldırarak bu haklı eylemi sabote etmeye çalışacaktır. TC' nin değişmez Kürt politikasını devam ettiren yeni AKP-Asker ittifakı, Kürt Hareketi nezdinde bir kırılmayı amaçlıyor; talep ve istemlerin, Müslüman-Kemalist kırmızı hattının içine çekilmesini, güney Kürtlerini de tehdit ederek, zorunlululuk azmeden Kürt Birliği’nin sağlanmasının önünü almaya her zamanki gibi hedefleyeceklerdir. Benzeri olay en son Kürt özerkliğinin ilan edildiği gün yaşandı, MHP yandaşı yeni patron Necdet Özel'in Jandarma istihbaratından hareketle, PKK adına  askerlerin yaptığı bu provakasyona resmen sahip çıkıldı.
Kürtler ortak iradeleri ile özerkliği ilan etmiş durumdadır, geriye dönüş olamaz ve bu yeni adım ile de onu gerçek yaşam alanına sokacaklarıdır.
 
 
1 Mart' tan itibaren Türkleşmeye son!
 
Kürdün mezarı olan Türk okulunu değil, anadilde Kürtçe eğitim sağlayacak Kürt okulunu istiyoruz.
 
 
Kürtler için anadilde eğitim komitesi.
 
Saygılarla,
 
Şemso Lazwan Kurmesh
 
 


TARİH : 15-01-2012 -- 19:53:00 tarihinde MUHMMED tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : İZMİR
Mahzun ve Mazlum Coğrafya ULUDERE...!

2011 Yılının son günlerinde yaşana ve 34 kürtün
hayatını kaybettiği ULUDERE olayı nedense yeterince
görsel ve yazılı medyada yer almadı. Galiba söz konusu
kürtlerin ölümü olunca, akan kan kürt kanı olunca pek
de umursanmıyor anlaşılan. Ama hiç olmazsa kürt
medyasında bu konunun, failler bulunup adalete
yargının önüne çıkana kadar medyada her gün
işlenmesi gerekmiyor mu idi.? Yaşları 12 ile 18 arasında
değişen bu masum yavruların ölüm acısı, ailelerinin
yüreğinde meydana estirdiği fırtınayı galiba yine kürt
evladı anlar gibime geliyor. Zatın bu olayla kürt
coğrafyası mateme gark olurken, başka coğrafyalarda
bu acıyı hiç ama hiç hissetmeyip vur patlasın çal
oynasın edasıyla bir kısım insanlar yeni girmiyorlar
mıydı? Kışın soğuğunda, gecenin zifiri karanlığında, kür
coğrafyasında... Uludere' de bir kaz daha bombaların,
uçakların sesi gök bastırırken başkaları bunu pek
önemsemiyordu. Tıpkı Güçlükonak'ta münibüssün
içinde geçmişte 11 kişinin kurşunlanması gibi..
Kızıltepe'de 11 yaşındaki Uğur ve Babasının sokak
ortasında güpegündüz vurulması gibi... Evet geçmişte
bunun örnekleri o kadar çok ki hangisini yazsak
bilmiyoruz ki. Bu hadise halen aydınlanmış değildir.
Tatmin edici bir açıklama yapılmış değildir.
Eşcinselerin sorunlarına duyarsız kalmayan söz de
topum sivil örgütleri, insan hakları kuruluşları dahi bu
hadisede sınıfta kalmadılar mı ? Acaba 2012 yılına
girerken toplum sivil örgütlerinin misyonumu değişti?
Evet, insanlık bu hadisede sınıfta kalmıştır. Erdemli ve
vicdan sahibi bir kaç kalemden başka bu hadise öylece
kendi haline bırakılmıştır. Ey! insanlık tarih 28/12/2011
ve Uludere'de savaş uçaklarınca 34 masumun bedeni
atılan bombalarla paramparça edilmiştir. Annelerin
yüreğine kor ateşi düşmüştür. Ve bu annelerin hayatı
cehenneme çevrilmiştir. İnsanlık onuru bu kadar mı
ayağa düştü? Vicdanlar bu kadar mı taşlaştı. İnsanlık
duygusu bu kadar mı köreldi.?....


TARİH : 26-10-2011 -- 16:05:23 tarihinde ibrahim tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : cennet
sitenizi takip ediyorum ancak temel düşüncelerinizde halka hizmet etmek mi var yoksa hükmete muhalefet etmek mi? bdp li belediyelerin çalışıyor olmakta olduğunu belirtmek için bi haber yapmışsınız. sanki siz bdp li belediyelerin yayın organısınız. yapmayın müslüman insanlar olarak. zaten yardım etmeliler. yardım yapıyorlar diye haber yapmanın reklamlarnı yapmanı bir anlamı yok.
saygılar.
TARİH : 16-09-2011 -- 23:49:35 tarihinde ebuzer gıffari tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : muş
isismlerimiz geri istiyoruzda MUŞ İNSAN ve YAŞAM-DER neden yok
____________________________________
Editör: Bu girişim başlatıldığında İnsan ve Yaşam Derneği henüz kurulmamıştı....Bilgilerinize.......
TARİH : 12-08-2011 -- 21:54:32 tarihinde zindan tari tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : van
lütfen kazım gökçülün ya muhammed klibini hemen yayınlayın
TARİH : 01-08-2011 -- 18:09:13 tarihinde cengiz genç tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : diyarbakır
sayın tori vaj kardeş kimse demiyor kürtlerin ezi,lmişliğinden bahsetmesin niye konuyu saptırıyorsun İSLAM düşmanlarının haberini yayınlıyorsununuz diye eleştirdik özelikle pkk ,dtp kısacası kürt ulusalcaların yani İSLAM düşmanlarıının haberlerini yapanlar kızııyoruz.Ondan bu kadar sitem ediyoruz. sayın tori vaj kardeş çok gocunmuşsun ha bir de bunu abime söyleyim hangi islamı hareket kendi düşmanın haberini yapar eğer diyorsan biz bunlarla gönüldaşsız ha biz buna bir şey demeyiz hakkımız yok. bunların yaptğı zülüm Kemalistlerden ne farkı var yoksa farkı fiyatı mı,ha bunuda söyleyeyim bizim geçmişmiz ALLAHın izni ile orta da çok şükür İmam Ruhullahı çok seviyoruz onun yolunda giden ALLAHın erlerni de seviyoruz. ve selam
TARİH : 31-07-2011 -- 00:18:38 tarihinde TORİ VAJI tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : Diyarbakır
Cengiz ardeş, kendi mazlumiyetimize neden bu kadar yabanclaşmışız? İsim vererekten "velfecr sitesi"nde filistin haberlerinin dışında haber bulmak neredyse imkansız. Allah razı olsun bu duyarlılıklarından dolayı ama onları filistililikle suçlayan tek kişi var mı? Site kürdleri Türklerden veya başk ırklardan üstün mü gösteriyor? pkk cililik mi yapıyor? tc cilik mi yapıyor? neymiş ağırlık kürd sorunu... KARDEŞİM; şikayetin sitenin kürd ağırlıklı haberlerden kaynaklıysa, bu bakışın bile bu soruna ne denli önem vermemiz gerektiğini gösteriyor.içten içe eridiğinin farkında değilsin.Filistin mazlumiyetini en azından dünya dillendiriyor ama kürd halkının mazlumiyetine dünya sağır, Müslümanlar sağır hatta Kürdlerin kendisi sağır.İki gün olmadı daha Diyarbakırda sivil bir vatandaş polis tarafından kafasına sıkılaraköldürülmedi mi? haber sitelerine bir bak, İslam gördüğün tüm siteler kim haber yapmış diye.Bu kişi bir eylemde de vurulmadı ki pkkli diye haber olmasın.İrana a gelince, Ben ki İmam ı kendine rehber edinen biriyim ama bu ekmek parası uğruna sınır ticreti yaparken vurulan Kürdleri öldürmelerini görmezden mi eleceğiz* Bunu İslamın neresine koyacaksın? Kardeş bu milliyeçilik değil emin ol değil. wallahi Müslüman türkleri belki de onlardan daha fazla seviyoruz.Peki kardeş, resmi rakamlar bölgede3800 köyün yakıldığını, 17 bin insanın faili meçhul! cinatelere kurban gittiğini söylüyor. Söyler misin bu feryadı kim duydu... Sieden beklentimiz, şimdi olduğu gibi bundan sonra da Kürdlere yapılan faşizmi okuyucularına aktarmaya devam etmesiyle beraber, İslam aleminde ki gelişmelerle ilgili bizleri bilgilendirmeye devam etmesidir.
Not: Unutma ki Cengiz Kardeş, kahrolsun İsrail demek o kadar kolayki, nihayetinde başbakan da bunu söyler oldu ama kahrolsun tc zulmu demek samimiyet ister, cesaret ister. CESARETLİ OLMAYA DEWAM EDİN... ama dedin ya ha vajı ha vajı... artık ne kadar ikna oldunsa cengiz kardeş
TARİH : 27-07-2011 -- 12:42:05 tarihinde cengiz keko tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : diyarbekir
iran nereyi bombalıyor başlık veya pjak bu kadar iran asker öldürdü siz kimin haberini anf nin dini motifli sitesine dönmüş ne yazık,Ezilmişlik adına türk ve kürt milletçiliğine sarılmadan sadece YÜCE ALLAHA ve KURAN A tutunmak o kadar zormu ALLAH aşkına kürt ulusalcıların İSLAMA ve Müslaman kürtlere verdiği zarari kim yaptı ,Yıllarca türkçülerin yaptığı baskı zülmünün aynıısını bu vatandaşlar şimdi yapıyor herhalde emir gelmiş çoktan habermiz yok nöbet değişimi yapmışlar.Sayın editör abi sizin bu sitenizi hali ne olacak bu kadar eleştiri bu kadar uyarı boşuna mı ,Yoksa zazaların dediği gibi Ha vaj vaj ,Sayın editör abi demişsin ki İslamcılar kürt soruna insiyatifi başkalarına terketmişler diye yazmışsın sayın edidör abi Kırk sekiz müslüman kürt isyanı olmuş kırksekizide İslami motiflli liderleri genelikle Şeyh veya dini bütün liderler haberin olsun editör abi.Bir hocam var dı ALLAH Şahedetini kabul etsin.Gerçi sizde tanırsınız derdi ki İnsanın içine iki şey girse zor çıkar ,bende dedim ki nedir dedi ki biri mal sevgisi diğeri milletçilik bunlar kimin kalbine girerse zor çıkar.Ne güzel söylemiş Şehit. kaçtane yazi yazdım yayınlamadınız İNŞALLAH bunu yayınlarsınız ALLAHA emaet olun cengiz genç
TARİH : 25-07-2011 -- 09:37:11 tarihinde HAKİM tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : İZMİR
Eve son zamanlardaki yayın çizginizde belirgin bir sapma ve tarafli bir çizgiye kaydıığınızı en azından ben düşünmekteyim. Başlarda çok ümitlenmiştim. Müslüman kürt halkının tarafsız, dinamik kendine has, herkesin rengini bulacağı özgün ve özgür bir sitemiz galiba oldu diye düşünmeye başlamıştım. Çünkü bir bu bir ihtiyaçtı hiç kimsenin güdümünde ve çizgisinde olmadan doğrunun, hakkın ve adaletin sesi olacak bir siteye ihitiyaç vardı. Evet beyler hiç kimsenin yanlışlarını görmezden gelemeyiz, hiç kimsenin bu halka yaptığı zülümü alkışlayamayız, tarihsel periyodta meydana gelen olayların analiz, gözlem ve sentezini yapmadan herkese şirin görünmek ve herkesle belli noktalarda mutabık kalmaya çalışmak gibi düşünceden daha kötu bir düşunce olamaz. Belki bu ağir bir eliştiri oldu ama malesef "şu anki " yayın çiginiz, yaklaşımınız bu yönde gelişmektedir. Aralarda islamın renklerini alıp birilerine hoş görünmeye çalışıkın öbür taraftan yapılan yanlışları nereye oturtacaksınız? Hepimiz biliyoruzki hiçbirimizn geçmişi pak değildir. Ama bu hiç bir zaman yeni başlangıç yapmaya engel de değildir. Sanırım herkesi aklamaya çalışan bu çizginiz bir zamanlar sizide kurtarmak için birilerinin sizi aklamasına gerek duyulacaktır.
Biz bilgiye, birikime , haka, adalete herkesin "ben burdayım" diyebilecek ve kendini tanıyacak bir site talep ediyoruz. Hiç kimseye payanda olmayan geçmişe "olması gereken" bir eleştirel bakış açısını getirecek bir site talep ediyoruz. Bunu müslaman kürt halkının yeni nesline çok görmeyin lütfen. Taze beyinleri kandırmayın lütfen. Dünyanın bir köy olduğu gerçeğini unatmayın lütfen. Selam ve sayggılarımla...
___________________________________
EDİTÖR: Değerli kardeşimiz öncelikle size teşekkür ediyoruz,Allah razı olsun uyarıların için,biz bugüne kadar elimizden geldiği kadar Hakktan adaletten sapmadan,hem kendi halkımızın hemde tüm müslümanların sorunlarını gündeme taşımaya çalıştık,ve acıdan,zulmden,adaletten yana taraf olan herkesin sesi olmaya çalıştık...Bize yönelttiğiniz "birilerini paklama" ya yönelik haberlerin yayınlanması hususuna gelince maalesef Kürdistan'da ve Türkiye'de tarafsız bir şekilde sadece haber veren haber kaynaklarının ve ajansların olmayışıdır. Yazık ki hepsi farklı ideolojik kaynaktan beslenen ve ona göre haber veren kuruluşlar,bazen aynı haberin farklı ajanslarda nasıl bir hüviyet aldığını hayretle bizde müşahade etmekteyiz.Bir haber sitesinin bu çekinceden dolayı haber vermemeside düşünülemeyeceğine göre mecburen elimizden geldiğince zalimlere meyletmeden islami özgün duruşumuzu muhafaza etmeye çalışıyoruz..Şunu da belirtelim ki kürdistan ve Kürd sorunu bağlamında herkesin hatasına,eksiğine ve eleştirisine bu sitede yer verilmiştir ve verilecektir. Bu ister İslamcılar olsun ister PKK olsun ister hükümet veya devlet olsun...Eğer sitemizde kürd sorunun bu kadar gündemleştirilmesi birilerini rahatsız ediyorsa bu,muhatap olması gereken İslamcıların bugüne kadar bu sorunun çözüm insiyatifini başkalarına terk etmesinden kaynaklanmaktadır. O yüzdendir ki temel referansı Kur'an ve sünnet olan sitemiz bu insiyatifi almaya çalıştığında sanki büyük bir günah işlemişiz gibi haksız tenkitlerin ve saldırıların hedefi oluyoruz. Yoksa müslümanların bu konuya müdahil olmasını istemiyor muyuz.Oysa ki eğer piyasadaki klasik islamcı sitelerinin yaptığı gibi filistinle kalkıp filistinle yatsaydık,belki el üstünde tutulurduk.Ama bizi ruz-i mahşerde ki hesabımızdan kim kurtaracak...Filistindeki Hamas hareketinin tüzüğünde ve ana ekseninde Filistin davası ve Filistinin özgürlüğü yok mudur.Bunun için geçmişte Saddamla bile işbirliği yapmadılar mı? Ulusalcı ve seküler EL Fetih ile Filistinin bağımsızlığı için masaya oturup görüşmeler yapmasını neden kınamıyoruz.Peki bu hamaslı kardeşlerimizi kim ulusçulukla ve İslami eksenden sapma ile suçladı.Kemalist ideoloji bizim beyinlerimizi o kadar güzel iğdiş etmiş ki,hamas hakkında beslediğimiz hüsni zanları neden biz pratik bir İslami hareketin Kürdistan'da kavuşmayı istediği hüviyet için çok görmekteyiz. Gelin yüzyıllarca İslamın bayraktarlığını yapan, en az çeçenler,filistinliler kadar mazlum olan Kürtler için "self determination" de dahil olmak üzere Çağdaş dünya da bütün halklar için talep edilmesi gayet doğal olan hakları gündemleştirelim...Gündemleştirelim,talep edelim ve uğruna mücadele edelim ki Kürtleri zalimlerin kucağına ve insafına terk etmeyelim..Şimdi bunları talep eden insanlar olarak söylediklerimizin ve ilkelerimizin neresi gayri islami,veya bunların nesi eksen kayması...Sizin takdirlerinize bırakıyoruz. Sizleri kardeşlerimiz olduğunuz için seviyoruz. Bize güç verin,el verin...Allah'a emanet olun...
TARİH : 30-06-2011 -- 13:01:16 tarihinde Mahmut tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : Diyarbakır
Selamun Aleykum
Değerli kardeşlerim, özellikle son yorumlara bakınca nedense bir parti sempatizanlığı alımış başını da gidiyor. Bu konuda söz hakkı bize düşer mi bilmiyorum ama bu site herhangi bir partinin tekelinde olmadığı gibi bir sempatizanlıkta beslediğini sanmıyorum. Bir diğer husus; yorumcular ne hikmetse devletin kirli siyasetini ergenekon, bölgenin kirli siyasetini pkk ye mal ediyorlar. Yani bir taraf bdp/pkk ye fazla yüklenmezken, diğer taraf akp yi eleştirmekten çekinip işi ergenekona mal ediyor. oysa ki İslami kaygıdan uzak kim olursa olsun muhabbet beslememiz söz konusu olmamalı. bdp/pkk ye kafir diyebiliyoruzken akp ye anı şeyi söyleyebiliyor muyuz? Sonuçta ikisi de sistemin partisi değil mi? akp de laikliğin teminatının kendisi olduğunu söylemiyor mu? Öyleyse bir tarfın yaptığı güzel bir işi alkışlayacağımız gibi, yapılacak gayri İslami bir tavrı da deşifre etmemiz hem bizim hem de haber editörlerin görevidir.
Bir ricam da editör kardeşlere,
Kardeşler, bu tür sorunlara sebebiyet vermemek için ciddi manada ehemmiyetli olmadıkça parti içerikli haberlerden (olumlu veya olumsuz) uzak kalınsa daha iyi olacağı kanısındayım.
TARİH : 29-06-2011 -- 14:33:27 tarihinde amele tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : Ankara
Sevgili Musluman Kardeslerim,
Bizlerin enbuyuk hatasi herzaman, bizden olmayan (inac olarak) irktaslarimizla beraber duygusal bir bag kurmus olmamiz ve onlarla hareket etmemizdir. Unutmayalim ki bugun inanan Turklerin ve Kurtlerin kokunu kazimaya niyetli olan Ergenekon kafirleri orgutu Turkler tarafindan kurulmus ve inancli Turklerin yokedilebilmesi icin PKK kafir orgutu ile isbirligine bile girebilmislerdir. Sayet yarin birgun Irkci soylemlerle ve BDP/PKK kafir ucgeninin icinde oldugu bir devlet kurulacak olsa, inannin ki bugun Ergenekonun yaptiklarini Yarin BDP/PKK seytan ucgeni biz inana Kurtlere yapacaktir. Cunki Kufrun karekteri boyledir, kendi hedefine ulasmak icin inanmis gibide gorunur, ne gerekiyoprsa oyle hareket eder, cunki onlar icin heryol mubah Hesap verecek bir RAB yoktur...
Unutmayalim ki Hesap guu ALLAH bize kimlerle oturup kalktigimizi kimlerle halay tetigimizide soracaktir. Su ikigunluk dunya hayati Irkci fasit soylemlerle yokedilecek kadar ucuz olmamali...Unutmayin ki bugun BDP ve PKK gudumlu her olay ve infalde bizim cocuklarimiz on saflarda kullanilmakta dir. Sorariim size hangi BDP li milletvekilinin ve belediye baskaninin ailesi sizin yasadiginiz sart ve imkanlarda yasamaktadir > Hangilerinin cocuklari bizim cocuklarimiz gibi gosterilerde molotof kokteylcici olarak kullanilmaktadir. Bunlar cocukalrin yattiklari yurtlari, ilkokullari dahi bizim cocuklarimizin sirtindan kotarmamtadirlar. Bu cok alcak serefrsiz ve sinsi bir oyundur. Unutmayin ki BDP LI INANCSIZ KAFIRLER LAIKLIGIN DOGUDA TEMINATININ KENDILERI OLDUGUNU VE BU BAGLAMDA TSK ILE ISBIRLIGI YAPABILECEKLERINI BEYAN ETMISLERDIR...Tum bu soylemleri ve yapilan aldatmacalari sadece pempe bir irkcilik uzerinden gormezden gelir ve onlarla ayni ortamlari paylasirsak muhtemelen Ahirette de ayni ortamlari paylasmamiz kacinilmaz olacaktir. Unutmayalim ki Kafirin irki olmaz, Inana bir muminin de irki olmaz. Kufur iki millettir; Inanan Millet vede inkar eden Millet.
Hesap gunu verecegimiz hesap bu dunyanin oyun ve eglencelerinden cok daha siddetli ve noksansiz olacaktir. Hakli oldugumuz bir meseleyi savunurken ALLAH katinda haksiz bir pozisyona dusmeyelim. Unutmayalim ki inananlar birbirlerinin dost ve yardimcisidirlar, Kafirlere karsi cok set ve tavizsiz ama kendi aralarinda cok sefkat ve merhametlidirler....
Kafir bizim irkimizdan dir diye sirf kurtculuk adina bunlarla aramizi ayirmaz baglarimizi koparmazsak, ALLAH bizim baglarimizi hesap gunu oyle bir baglarki birdaha bizi ates bile ayiramaz...
TARİH : 10-06-2011 -- 11:48:57 tarihinde diyarbakir tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : diyarbakır
Yayın politikası hakkında yazılan eleştirileri göze almanızı ve bu yönde bi yenilenmeye gitmenizi sürekli beklemekteyim. Değer verdiğimiz ve islam için mücadele içinde bulunduğu inancını sürekli içimizde taşıdığımız kişilerin bu tür yayınları yapması bizleri derinden yaralamaktadır. Ve bunu yaparken kürd ve kürdistan mazlum halkının hakkını savunma adına yapıldığını dile getirmetesiniz. Ama malesef bunu yaparken haklı durumda olmanıza rağmen bu tavırlarınızdan dolayı haksız konuma düşmüş oluyorsunuz. İslami referansla hareket etmeli müşriklerle(müşrikler neciztir ayeti kerimesini unutmayalım) ilgili yayınlara ağırlık vermeniz tarafsızlığınızı zedelemektedir. Eğer bi yayın organıysanız tarafsız olarak her gruptan insanlarla ilgili haberleri yayınlamalısınız. her kim olursa olsun hangi grup ve taraftan olursa olsun olumlu veya olumsuz her türlü haberi yayınlamalısınız eğer sadece bi yayın organı olduğu iddiasıydaysanız. yok eğer islami bir site olduğunuz ve bu doğrultuda aynı zamnada da bi haber sitesi olduğu iddiasındaysanız ki bu iddiayla yola çıkıldı. o zamanda islami paradigma esaslı bir yayın yapılmalıdır. tağutu ve tağutlaşanların lehine olan hiç bi haber sitede yer almamalıdır. velevki bu kişiler bizim ırkımızdan velevki annemiz babamız olsa dahi. çünkü onlarla aramızdaki tek bağ islamiyettir eğer bu bağ yoksa onlar bizim kardeşlerimiz değildir. onlar bizim evimizdeki kiiler değildir. ancak müminler kardeştir ayeti canlı tutulmalı ve bu doğrultuda yayın yapılmalı diğerlerinin kardeşimiz olmadıığı gerçeği unutulmamalıdır. velevki ırkdaş olsak dahi. bu anlamda kurana yönelmeli o referans alınmalı. yapılan yayınlar yazılan makaleler kuran süzgecinden geçilmeli ona uygun olmayan hiç bir yazı kimden olursa olsun kabul edilmemelidir. bu anlamda mücadele 22 suresi bize örnek olmalı daima gözümüzün önünde olmalıdır. Allah'a ve ahiret gününe iman eden hiçbir lopluluk bulamazsin ki onlar Allah'a ve Rasûlüne karsi baskaldiran kimselerle bir sevgi (ve dostluk) bagi kurmus olsunlar bunlar ister, babalari, ister çocuklari, ister kardesleri, isterse kendi asiretleri olsun. Onlar, öyle kimselerdir ki, (Allah) onlarin kalplerine imani yazmis ve onlari kendinden bir ruh ile desteklemistir" (el-Mücadele, 58/22) bu ayete rağmen nasıl olur ki bizler kendi ırkımızdan dır diye Allah ve resulune isyan eden dini kabul etmeyen ellerinden gelirse tevhidi bilince sahip olan müslümanları kıyımdan geçirecek olanlara karşı sevgi besliyebiliriz. bu ayete göre ya bizler müslüman değiliz yada karşımızdakiler kafir değildir. iyi anlamalıyız dikkat etmeliyiz. türk faşistlerinin yaptığının aynısını yapmamak lazım. bu gün sizin sitenizi açtığımda ve aynı şekilde türk faşisttin sitesini açtığımda arada hiç bi fark göremiyorum arada tek bi fark var siz kürd dersiniz onlar türk tek fark budur oysaki bizlerin onlar arasında büyük bi farkı olması gerekiyordu. evet bu cografyada zulmler yaşandı mağduriyetler yaşandı hicretler yaşandı ama bunları savunmak bu halkın hakkını savunmak düşmanlarla birlik olarak yapılamaz. onların aleyhinde olan haberleri saklamakla yapılmaz. kaç seferdir bu konudaki rahatsızlığımızı dile getiriyoruz ama bakiyoruz ki hiç bi işe yaramiyor yine eski tas eski hamam. bu son dönemde gerek bdp/pkk mürted örgütünün kürtçe ezanı ve gerekse imam hatiplere yönelik saldırıları ne hikmetse sitenizde göremiyoruz. acaba bu haberler yayınlanacak değerde değilmi yoksa pkk mürted örgüt aleyhine yayın yapmama politikanıza ters mi düşmekte onu merak eidyorum. kürtçe ezanın doğru olup olmama derdinde değilim mesele o haberin burada yer almamasıdır. bu şekilde yayın politikanıza devam ederseniz çok kişiyi kaybedeceğinizi hatırlatmayı borç bilirim.
TARİH : 31-05-2011 -- 13:11:37 tarihinde cengizgenç tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : diyarbakır
ufkumuz sitesini yöneten kardeşlerim yıllarca türk milliyetçiliğinden çektiğimiz yetmiyormuş şimdi kürt milletçiliğinden mi çekececeğiz.Kusura bakmayın sitenize baktığı zaman kürtçü bir siteye girdiğini zaneder.Eğer kürtlerinin ezilmişliği hakkında bir şeyler yapmak istiyorsanız.Bütün dünyadaki sağır eşekler bile kürtlere zülüm yapıldığını biliyor.M Mansura ,F Göngür yakışan bir islami site yapmanız. saygılarmla
___________________________
EDİTÖR: 'İslami bir site' tanımınızı biraz açarsanız,bizde hatalarımızı görelim değerli kardeşimiz...Öncelik ve çıkış noktasını yaşadığı coğrafya olarak gören ve dolayısıyla bu coğrafyanın temel sorunları ve sıkıntılarını gündemleştirmeye çalışan bir sitenin gayri islami bir site olduğunu düşünmüyoruz,Kaldı ki rahmetli M.Mansur ve Üstad Fidan'ın makale ve eserlerini okumuş iseniz onların temel yaklaşımlarının da bu olduğunu göreceksiniz,Ütopik bir İslamcılık değil,bizatihi vahiyden hayata akan bir din ve düşünce... Selametle
TARİH : 06-05-2011 -- 17:02:32 tarihinde amedd tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : amed
pkk mürted örgütü ile ilgili her haberi sitenizde bulmak mümkün ama şehrinizde yaşanan mustazaf dere yapılan saldiriyla ilgili sitenizde hiç bir habere rastlamadık yoksa siz müslümanlarin tarafından çok mürtedlerin tarafınımı tutuyorsunuz. olabilir ki bu müslümanlarla bir zamanlar aranızda sürtüşmeler olmuş olsun. sonuçta onlar müslüman onlar kardeşimiz nasıl oluyorda bir kafirin haberini yapiyoruz bir kafirin panzer altında gebermesini yayınliyorsunuz ama bir müslümanın şehadet haberini yayınlamiyorsunuz. ne den cemaat gözlükleriyle olaylara bakiyorsunuz. neden kardeş bilinciyle hareket etmiyorsunuz. niye habire kürt kürt diye tuturmuşsunuz bu şekilde yapmakla kürt ulusalcılarından ne farkınız kaliyor bizim için üst kimlik alt kimlik yoktur bizim tek bir kimliğimiz vardır müslüman bunun önüne arkasına ne kürd ne de türk ismini bırakırısz rabbimizin bize verdiği isimden memnunuz neden hala at gözlükleriyle olaylara bakiyorsunuz

________________________
EDİTÖR:Menfur saldırının gerçekleşmesinin ardından olayın haberini verdik,lütfen hüsni zan ile yaklaşın olaylara, bu da verdiğimiz haberin linki:http://www.ufkumuz.com/10253_Yuumlksekova-da-gerginlik--1-kisi-yasamini-yitirdi.html

Genelde tüm insanların özelde de halkımızın başkalarının çıkarları için kırdırılmasına bakış açımız ve geçmişteki tepkilerimiz bellidir. Kürd kıran hareketlerinin bu kadar yoğun faaliyet gösterdiği coğrafyamızda yeni çatışmaların ve kayıpların sorumlularını lanetliyoruz...saygılarımızla....
TARİH : 25-04-2011 -- 22:16:13 tarihinde Bawermend tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : Colemérg
Peyygamber Sedvalıları Platformunun organize ettiği ve iddiaya göre 1 milyon insanın iştirak ettiği kutlu doğum etkinliğni haber olarak geçmemenz objektif haberclik lkesini ciddi oranda zedelemştir.Etkinilği metheden bir içerikte haber vermenizi istemiyoruz.Ama sanırım yüxzbinlerce Kürdün katıldığı bir etknlğn haber değeri vardı.Hizbullaha sakın muhabbet beslediğim de anlaşılmasın.Ama olgulara duygusal bakamayız.Sivil cuma üzerine haber yapan site bu haberi de vermeliydi.
TARİH : 04-04-2011 -- 17:21:16 tarihinde yavuz günay tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : rize çamlihemşin toplucak
yapacağinız etkınlıkte sonuna kadar desteklıyorum sıtenız super olmuş bnde bır laz olarak sızeler desteklıyorum
bır şey vrasa bn burdayım mcanu.com toplucakoyu haber editoru olarak herşey tek dıl tek devlet ana dılımz lazca alevıce kurtce ve dıyer çekz dıllerımız anadolu dılerımzı yok etmeyelım dıyorum sonunakadar desteklıyorum sitede bnm sitemın adınıda geçersenız sevınrım mcanu.com toplucakoyu yavuz günay

İMZA KAMPANYASI

“Bütün İsimlerimizi Geri İstiyoruz
bu ytrsizdır daha çok davet hatta rizede de yapabılırz tv lrdede radıyoardada yapabılırız
yavuz günay pastacı .turızmcı rehber ve organızasyonlar tv tantımları falan yapiyorum bır çok sitede haber makale yazıyorum artı bı yerel gazetede muhabirim bnı arayıpta bılgı almak isteyenler 0544 9434153 ten ulaşa bılırler
TARİH : 04-04-2011 -- 17:21:08 tarihinde yavuz günay tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : rize çamlihemşin toplucak
yapacağinız etkınlıkte sonuna kadar desteklıyorum sıtenız super olmuş bnde bır laz olarak sızeler desteklıyorum
bır şey vrasa bn burdayım mcanu.com toplucakoyu haber editoru olarak herşey tek dıl tek devlet ana dılımz lazca alevıce kurtce ve dıyer çekz dıllerımız anadolu dılerımzı yok etmeyelım dıyorum sonunakadar desteklıyorum sitede bnm sitemın adınıda geçersenız sevınrım mcanu.com toplucakoyu yavuz günay

İMZA KAMPANYASI

“Bütün İsimlerimizi Geri İstiyoruz
bu ytrsizdır daha çok davet hatta rizede de yapabılırz tv lrdede radıyoardada yapabılırız
yavuz günay pastacı .turızmcı rehber ve organızasyonlar tv tantımları falan yapiyorum bır çok sitede haber makale yazıyorum artı bı yerel gazetede muhabirim bnı arayıpta bılgı almak isteyenler 0544 9434153 ten ulaşa bılırler
TARİH : 04-02-2011 -- 18:27:30 tarihinde selman derwişan tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : batman
ŞİYARBUN kasetinin şu parçasını istyorum: EZ ÇUM GUNDé WAN MÜMİNA


o parçayı bana yolasanız çok memnun ve mesruru olurum.



TARİH : 01-02-2011 -- 22:16:01 tarihinde turgut tutuğ tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : bitlis
(inelillahi ve inelilahil racion)şüpesizki allahtan geldik tekrar allaha gideceğiz allah tüm inamışları hak yolundan ayırmasın hak şahadete ermiş abi ve kardeşlerimiz gibi bizide şahadet erdirsin buarada vefat etmiş fikri amedin dedesi allah rahamet eylesin selamun aleykum
TARİH : 31-01-2011 -- 20:22:25 tarihinde hasan yılmaz tarafından gönderildi...
Ülke : Türkiye
Şehir : istanbul
öncelikle merhaba ben sitenizle yeni tanışan biriyim kafama takılan birkaç soru vardı siz kime ,neye hizmet ediyorsunuz .umarım ezilen kürt halkından yanasınızdır ,düzenden yana değilsiniz dir inşallah. tşekür ediyorum
1  |  2  |  3  |  4    Sonraki >>    

DUYURULAR

 

EDİTÖR

 

YAZARLAR

Necmi KAYA

İrfan BURULDAY

Sinan KARA

İbrahim SEDİYANİ

Fikri AMEDİ

Zeki SAVAŞ

Azad SERHILDAN

Ahmet MEROĞLU

Yakup ASLAN

M. Şakirê KOÇER

Zülfikar FURKAN

Mustafa NAİM

Rojdar FERAŞİNİ

Zeynep IŞIK

 

Fıtri Özelliklerin Kaybedilmesi

06/02/2012 - 11:56

 

RÖPORTAJ

 
En çok Okunanlar  Bugün  Dün  Bu Hafta  Bu Ay  
1 İbrahim Sediyani Yazdı: Bülent ARINÇ
2 Kürdistan Topraklarında Mazlum Bir Şehid
3 Suriye muhalefetinde kim kimdir?
4 Kozinoğlu'ndan MİT'e 2 sır mektup
5 Makarna Soğuk Diye Askerin Dizini Kırdı 
6 MİT'e ifade davetine hükümetten ilk tepki
7 Erdoğan'dan Arınç'a ve hükümete sert tepki
8 Altan Tan:  Arınç 'Haddimi Aştım' demelidir
9 KCK'den 12 kişi daha tutuklandı
10 Dışişleri Arşivleri Açılıyor

KONUK YAZARLAR

Orhan Zuexpayij

Kerem Amed

M.Latif YILDIZ

C.Fıtrat ÖZAYDIN

Kutbeddin NURLUBAŞ

Opr.Dr. Engin YILMAZ

 

Kürd direnişçisi ve alimi "HÊNÎ'Lİ" (HANİ) SALÎH BEG

08/02/2012 - 15:27
 

En Çok Yorumlananlar

 Bugün  Dün  Bu Hafta Bu Ay  
1 Kürdistan Topraklarında Mazlum Bir Şehid
2 İbrahim Sediyani Yazdı: Bülent ARINÇ
3 Kozinoğlu'ndan MİT'e 2 sır mektup
4 KCK'den 12 kişi daha tutuklandı
5 Makarna Soğuk Diye Askerin Dizini Kırdı 
6 KPSS’de kopya skandalı sonrası 8 kişinin cezaları verildi
7 Dışişleri Arşivleri Açılıyor
8 Erdoğan'dan Arınç'a ve hükümete sert tepki
9 Suriye muhalefetinde kim kimdir?
10 Kakeyî; “Türkiye, Roboski kurbanlarının ailelerinden özür dilemelidir”
Yorum Hattı
süper bir değerlendirme, tebrik ediyorum......
Hawar
Bülent Arınç >>
düşünen beynine, kalem tutan eline ve yazan kalemine sağlık. inşaallah zatı muhterem okur yazınızı....
idris fidan
Bülent Arınç >>
Corba!
Dun sabah corba icerken, ansizin bir vizilti duydum. Bir sinek icgudusune engel olamayip dalmis beni...
Bako
Linç güruhuna gevap Yüzü kara olanın eli kara çalar >>
Ölüm denizinde iman kabul değilse, bedeni de gelecek nesillere ibret kalabilir
Yavuz ağabeyin bu değerlendirmesinden sonra British Müzesinde bedeni bütün dünyaya bir ibreti alem ...
kutbeddin nurlubaş
Ölüm Denizinde İman! >>
Sayın yazar emeğinizden dolayı allah sizden razı olsun. ...Kürt millileşmesi tek parçalı, tek boyutl...
yasir kaya
Millileşmede Ulusal Hareketlerin Rolü >>
molla ubeydullah dalar
hocam yazınızdan çok etkilendim ubeydullah hoca akrabam olur onun şehit edilmesi beni çok sarstı.ken...
mehmet nuri
Fidan Güngör Hayatı, Mücadelesi, Fikirleri (3) >>
Selamun Aleykum
Allah'ın rahmeti ve bereketi onun yolundan gidenlerin üzerine oldun.. Günümüz mevcut şartlarını dü...
Eşref Güler
Fıtri Özelliklerin Kaybedilmesi >>
Lütfunuz(!) başınızı yiyecek!Aynen Katılıyorum!
Akp ye oy verdiğim halde sayın ünsalın eski akp milletvekili oluşu bile gözüme batar oldu... Neden d...
Hüseyin Can
Kürtler ve Lütuf >>
selamlar
dikkate alınırmı bilmiyorum ama bir öneride bulunmak istiyorum.örgütlenmelerde bu bir web sitesi,bir...
f.pala
Öze Dönüş Platformu ve Kadın >>
ALLAHIN selamı magfiret ve bereketi üzerine üzerimizde olsun.hocam bende gecen bu tarz bir eleştirir...
sabahattin
Eleştiri Hastalığı >>
kim şehid etti?
Peki kimler şehid etti bunu da yazın bi öğrenelim....
Mustazaf_Amedi
Kürdistan Topraklarında Mazlum Bir Şehid >>
Seni Rahmetle Yad ediyoruz ey şehid. Ebuzerin yoldaşı. Mustazafların mazlumların yol arkadaşı. Se...
Nezan
Kürdistan Topraklarında Mazlum Bir Şehid >>
Öncelikle Allah sizden razı olsun, bu güzel çalışmanızdan dolayı. Allah emeği gecen herkesten razı o...
Zaza Kemal
Yazarımız Kutbeddin  NURLUBAŞ ile SAİD-İ KURDİ Üzerine >>
Ayrıca
Ayrıca söyleşinin ikincibölümü İle BENAV arkadasın sonradan yapacağı yorumu merakla bekliyorum:)))...
yasir kaya
Yazarımız Kutbeddin  NURLUBAŞ ile SAİD-İ KURDİ Üzerine >>
Allah razı olsun sizden
Üstatı bütün yönleriyle, sorularla cevapladığınız için Allah sizden razı olsun, özellikle dönemim y...
yasir kaya
Yazarımız Kutbeddin  NURLUBAŞ ile SAİD-İ KURDİ Üzerine >>
ayna bakmak
___________________________ EDİTÖR: Bizim misyonumuzda hakkı ve hukuku savunmak,zulme ve haksızlığa...
mehmet
O görkemli 'İnqılab'dan böyle bir hayıflanma kalmalı mıydı? >>
Ölüden diri, diriden ölü çıkarılır
“Ölüden diriyi, diriden de ölüyü O çıkarıyor.” Rum Sûresi, 30:19. Sunuhatta, Bu aye...
Kutbeddin Nurlubaş
O görkemli 'İnqılab'dan böyle bir hayıflanma kalmalı mıydı? >>
Çok şey biliyormuş gibi yazıyorsunuz.....
Yurt Gazetesinin manşetten verdiği haberi eleştiriyorsunuz... Ancak Müslüman Kardeşler Örgütünün kur...
semirseyhan
"Müslüman Kardeşler'den Alevilere Ölüm Çağrısı" !!! >>
Allâh razı olsun
Böyle güzel ve eğitici bir sohbeti bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Oldukça faydalandığ...
İbrahim Sediyani
Yazarımız Kutbeddin  NURLUBAŞ ile SAİD-İ KURDİ Üzerine >>
Güzel bir çalışma
Allah razı olsun emegi geçenlerden. Sayın yazarımızı uzun zamandır takip ediyorum. Ele aldığı konula...
Benav
Yazarımız Kutbeddin  NURLUBAŞ ile SAİD-İ KURDİ Üzerine >>

YORUM/ANALİZ

 
İbrahim SEDİYANİ

Bülent Arınç

Ahmet ALTAN

Ortadoğu

DOSYA

 

LİNKLER

GAZETELER

Yeni Asya Yeni Şafak
Türkiye Vakit
Star Sabah
Taraf Zaman
bugun Hürriyet
Radikal Vatan
Akşam Milliyet

Video Galeri

Diğer Videolar

Felekê Yeman!
Roboski Katliamı +18 Görüntüleri
33 Kurşun Şiiri - Ahmed Arif
Dersim 38 Belgeseli 7. Bölüm
Dersim 38 Belgeseli 6. Bölüm
Dersim 38 Belgeseli 5. Bölüm
Dersim 38 Belgeseli 4. Bölüm

Foto Galeri

Diğer Galeriler

KAR TANELERİNDEKİ MUHTEŞEM SANAT
"KAÇAK UMUTLAR"
ŞIRNAK - ROBOSKİ KÖYÜ KATLİAMI "SON YOLCULUK"
ŞIRNAK - ROBOSKİ KÖYÜ KATLİAMI (2011)
İRAN İNGİLİZ BÜYÜKELÇİLİĞİ BASKININDAN KARELER
DERSİM KATLİAMI DÖNEMİN GAZETE MANŞETLERİ
MİLYONLARCA MÜSLÜMAN ARAFAT'TA
 
New Page 1

Ana Sayfa

Ana Sayfam Yap

Sitene Ekle

İletişim

Hakkımızda

Copyright © 2007 UFKUMUZ
Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz - Yasal Uyarı SITEMAP
İrtibat E-mail:bilgi.ufku@hotmail.com - bilgi@ufkumuz.com