Anasayfa

Sitene Ekle

Foto Galeri

Video Galeri

Ziyaretçi Defteri

İletişim

Hakkımızda

Üyelik

KURDÎ

TEFEKKUR

24 Mayıs 2012

DÜŞÜNCE UFKU MAKALELER İMAN HAKİKATLERİ
 
.: Yazarlar :.
ATOM BOMBASINI GENE ATARDIM!

- 14/06/2010 - 23:36
Keşke, Mavi Marmara gemisinde hunharca katledilen insanlar, Türkiye ve partnerleri adına İsrail’e baş kaldırarak değil de, Allah adına, Türkiye’ye, Türkiye’nin partnerlerine ve İsrail’e baş kaldırarak ölselerdi…

Yaklaşık yirmi gün önce Taraf gazetesinde, İngiliz “Guardian” gazetesinden yapılan bir alıntının başlığı aynen şöyleydi: “Atomu gene atardım.” Bu başlık dikkatimi çekmiş olacak ki dikkatlice okumaya başladım.

Theodore Van Kirk, 65 yıl önce Hiroşima’ya ilk atom bombasını atan “Enola Gay” uçağında seyir pilotu olarak görev yapan subaylardan biriydi. Uçakta görev yapan personelden hayatta kalan tek kişi olarak, iki yüz bin insanın ölümüne neden olan olaydan dolayı bugün neler hissediyordur acaba?

Şimdi seksen beş yaşında olan Kirk, 6 Ağustos 1945’te Hiroşima’ya attıkları bombayı bugün olsa atar mıydınız sorusuna şu cevabı veriyor: “Aynı koşullar altında, ki hiçbir zaman aynı koşulların olamayacağının farkında olarak, evet gene yapardım.” Kirk, bombayı attıktan sonra şehrin yerle bir olduğunu gördüğünü, yanan insanları seçebildiğini, bu görüntüler karşısında neler hissettiği sorusuna ise, “Konvansiyonel bir bombadan farkı yoktu. Farklı olan sadece bu bombanın etkilediği alanın bu kadar geniş olabileceğini görmekti.” diye cevap veriyor. Kirk, zamanında olaydan etkilenmediklerini; çünkü eğitimler sırasında kendilerine olacaklar hakkında bilgi ve destek verildiğini, o yüzden bombayı atıp yukarıdan izlerken soğukkanlı olduğunu söylüyor.

Taraf Gazetesi’nin Guardian’dan  naklettiği bu alıntıyı okuduktan sonra Amerika’nın merkezinde taht kurduğu bugünkü dünyanın “değer” dediği hezeyanlara niçin inancımda, zihnimde, düşüncemde ve umudumda zerre kadar yer vermememin kıymetini bir kez daha anladım. Eğer hala Theodore Van Kirk, altmış beş yıl aradan sonra hala yaşatılıyorsa, hala yargılanamamışsa, hala cezalandırılmamışsa, hala idam edilmemişse ve hala konuşuyorsa-konuşturuluyorsa- o şartlar devreye girerse hiç çekinmeden gene atarım diyorsa, artık varsın herkes düşünsün.

Bu dünyanın neyine güvenilir, neyine inanılır, neyine saygı duyulur. Devletlerine mi, demokrasisine mi, güçlülerin hukuku diye yutturdukları yalanlara mı, bilim diye ileri sürülen herzelere mi, etik dedikleri uyutmalara mı, sanat dedikleri utanmaz ve arlanmazlıklara mı, güvenlik ve emniyet dedikleri askeri ve polisiye zorbalıklara mı, yasa ve kanun dedikleri kölelik metinlerine mi, ulus ve milliyet dedikleri insan bölücülüğüne mi, yurt ve vatan dedikleri tutsaklık kafeslerine mi, bayrak dedikleri bez parçalarına mı, sağlık ve spor dedikleri sermaye ve sömürü reklamlarına mı ? Artık bu dünyanın neyine itiraz edilmez, neyine bel bağlanır?

ABD, AB, BM, NATO gibi bileşenlerden kurulu devletlerin dini, imanı ve vicdanı dibe vurmuştur. Artık bunların “değer” dedikleri  hezeyanlara inanmak, güvenmek Allah’ı inkâra eşit bir haldır. Bunların felsefe ve efkârlarını, düşünce ve görüşlerini hiç zaman kaybetmeden vicdanlarımızdan kovmak, yeni bir dünyayı, yeni bir hayatı inşa etmek için ilk tedbirdir. Sağlıklı, ahlaklı, silahsız, sınırsız ve barış içinde bir dünyanın ve hayatın varlığına inanmak, bu vicdanı, dini, imanı ve ahlakı olmayan dünyaya vurulacak ilk darbedir. Artık devletlerin canavarca çıkarları için birbirlerine karşı kullandıkları gladyatör, şövalye, lejyon ve asker olmak yerine, Allah’a, onun kutsal, aydınlık ve özgürlük sağlayan yoluna kendimizi adayan, büyük insanlık idealine hizmet eden kişiler olmaya koyulalım. Üstünlerin hukukuna değil, hukukun üstünlüğüne, üstün olan hukukun da kaynağının Allah olduğuna inanalım. Eşkıyanın hüküm sürmediği bir dünya herkese yeter. Göğün herkese yettiği gibi.

Keşke, Mavi Marmara gemisinde hunharca katledilen insanlar, Türkiye ve partnerleri adına İsrail’e baş kaldırarak değil de, Allah adına, Türkiye’ye, Türkiye’nin  partnerlerine ve İsrail’e baş kaldırarak ölselerdi…


1198

 

YORUMLAR

zınar muhittinoğlu 19-07-2010, 15:28:42
yazıyı kaldırıp kaldırmaması çokta önemli bir olay değildir. Yalnız yapılan bir haksızlığada çanak tutmak çok acı bir hadise. düşmanımın düşmanı benim dostumdur anlayışı da müslamana yakışmayan bir harekettir. Oysa varya bu siteyi kullanan hep aynı çevrenin dostlarıyız. düştüğümüz hale bak.yazıklar olsun bizlere başka bişey demeyeceğim.
 
adalet 09-07-2010, 14:39:51
arkadaşlar neden şakir abinin bu kadar sert eleştirilere rağmen halı yazısını kaldırmadığını hiç düşündünüz mü ? bence şakir abi gayet haklı eğer allah için olmuş olsaydı zaten medyeanın da bundan haberi olmaqzdı lütfen biraz anlşayışlı olalım sizde biliyorsunuz yapılan bir iyliği sağ elin yaptığı sol el duymamalıdır
 
Dılkovan 23-06-2010, 22:35:16
Yazarın ellerinden öpüyorum. Çünkü ruhunu ve anlatmak istediğini anlıyorum-anlamaya çalışıyorum. Kimse anlamasa da yahut anlamak istemese de seni anlıyorum. Yüreğin filistine-kudüse kapalı değil, bilakis içinde kin ve öfke var zulme tuğyana. Ama bu zulüm senin topraklarında iken kimse başkaldırmıyorsa ağrıyor işte yüreğin. Yüreğin olmuş aksa ve filistin.Burası da ibrahim (as) toprakları diyor sızlayan yüreğin. Neden türk müslümanlar senin coğrafyan için konuşacak mecalde değil! anlıyorsun şimdi.
 
cesim akdeniz 23-06-2010, 19:53:20
yanlış ve asılsız olduğuda heppimizin malumudur. Gerçek olan bir tek varsa oda Allah ve onun bildirdikleridir. O yüzden Bişeyler anlatılırken yazılıp çizilirken bu doğrultuda hareket etmek tabiki biz müslümanların düstürü olmalıdır. o yüzden konunun bu açıklamalar doğrultusunda ele alınıp yeniden gözden geçirilmesi yazarımız hakkındada en doğru hareket olacağı kanısındayım. Yok yazılanlar fikirden ibaretse benimkide fikirde kalsın herkese saygı ve hürmetlerimi sunarım.
 
cesim akdeniz 23-06-2010, 19:42:54
Kaldıki marmara gemisinin gidişinde organizasyonda herhangi bir devleti gayenin var olup olmadığınıda bilmeden kalkıp onun türkiye veya başka bir meşrebe dayandırmak biz müslümanlara yakışık düşecek bir durum olmadığınıda heppimiz bilmekteyiz. Laf olsun torba dolsun misali çıkıp bişeylerin yazılması ne kadar doğru değilse birilerini bişeyleri eleştirirkende düşüncelerini yayımlamak o kadar afaki olur. Elle tutulur delil ve bilgilerin bulunmadığı fikir karmaşıklarının gerçekmiş gibi yansıtılması
 
cesim akdeniz 23-06-2010, 19:32:44
Değerli yazarımızı bende yakından tanımaktayım fikirlerinede saygı gösteririm. Yazı ya tam olarak yayınlanmamış yada dam başında saksağan vurbaşına kazmayı misali bir yazı olmuş. Atom bombasından girmiş marmara gemisinden çıkmış. Diğer yorum sahiblerininde belirttiği gibi Marmara gemisine binenlerin niyetini Allahtan başka bilenimiz tabiki yoktur. Ve şehitmi değilmi tartışmasınıda yapacak kişiler ne biz yorumcular nede yazarın kendisi olacaktır.
 
tatvanlı 23-06-2010, 17:26:56
gördüğüm kadarıyla bu yazı bir fitneye sebebiyet verecektir.bu yazıyı siteden kaldırmanız daha hayırlı olacaktır.fitnenin nasıl bir şey olduğunu geçmişte hepimiz gördük.saygılarımla.
_________________________________________
EDİTÖR: Site yayın kurulunun onayından geçmiş yazılar, yazarın kendi talebi olmadan yayından kaldırılmaz..
 
Ali ekber 23-06-2010, 13:46:58
Şakir Abi'yi yakından tanıyan biri olarak onun ne kadar duyarlı bir müslüman olduğunu yorum yazan kişilerden çok daha iyi biliyorum. Eline geçmiş maddi menfaatleri elinin tersiyle itip sade bir hayatı seçen ve halen bu şekilde yaşamını devam ettiren böyle bir zata, mavi marmara gemisi hakkındaki görüşleri hakkında, olumsuz eleştiri yapanlara biraz daha itidalli davranmaları gerektiğini düşünmüyoruö. Ayrıca yazarın ortaya koyduğu acı da olsa bir doğruya işaret etmektedir.
 
Yusuf 22-06-2010, 20:06:57
bu yazının halen burda olması ve kaldırılmaması sitenin de bu düşünceyi taşıdıgının göstergesidir. pkk ölenlerine şehit diyen zihniyet tabiki marmara gemisi şehitlerini şehit olarak tanımlamaktan itina ile kaçınıcaktır.
yazık ki ne yazık!
islami kimliginizi bırakıp kürt kimliginizle dolaşın bari ne oldugunuzu herkes görsün...
ümmet bilinci içinde yeşermeyen, en ufak bir kıvılcımı yangın topuna dönüştürmek isteyen insanlardan, aramıza kuran kardeşligi yerleştiren Allaha sıgınırım.
wesselam
____________________________________________
EDİTÖR: Sayın yorumcumuz biz sayın yazarın yazısında herhangi bir hakaret, aşağılama ve islamın temel referanslarına bir aykırılık göremedik. Dolayısıyla bunun dışında kalan her türlü yorum ve yazı bu sitede yayınlanır...Bizim farkımızda budur. Bizim ne vatan, ne de meşrep putumuz vardır... saygılarımızla....
 
/* */
yusuf 22-06-2010, 02:08:07
Müslüman bir yazara keşke ile başlayan bir cümle yakışırmı? Allahın rızası için canlarından feragat etmişlere şehit diyemeyen Müslüman yazar? Eleştirdiginiz fetullah hocadan ne farkınız kaldı? Biriniz egemen gücü tanıyın diyor biriniz tüm egemen güçleri ezip geçin diyor. İki zihniyette şehitlerin kanı üstüne laf yapsada ne yazıkki şehit demekten itina ediyorlar.
İdeolojik hastalıklardan uzaklaşıp tertemiz bir şekilde cennette buluşmak dileğiyle. İdeolojik hastaları cennete almıyorlar bilginize.
 
harranlı 20-06-2010, 15:58:05
yazarı Allah'a tevbe etmeye çağırıyorum yazıklar olsun
 
ADAM MIYIZ ? 18-06-2010, 23:44:41
Babı mıran ne yazmış ki hakaret olarak algılanmış.Yaptığı yorum gayet güzel ve ahlaklı görünüyor.Asıl hakaret yazarınız şakır beyin yazdığı yazıda var.Allah yolunda şehid olan kardeşlerimize hakaret ediyor.Onların ,şehid olmadığını söylüyor.Acaba yazar, onların şehid olmadığı haberi gaybtan mı aldmış ?O'na bu bilgi nerden gelmiş ?Neden bu kadar yanlış bir bilgi ile okuyucuların karşısına çıkıyor ?Bana sorarsanız yazarımızın yazısında daha çok hakaret var.Hemde yanlış bilgi aktarma var...
 
babı mıran 18-06-2010, 22:16:12
sizi adalete davet ediyorum.Neden yazımın tamamaını yayınlamıyorsunuz? Neden Size gelen yorumlardan bu kadar çok korkuyorsnuz.Allah yolunda ölenlere şehid diyemeyen birinin yazısını yayınlıyorsunuzda benım yazdığım yorumu nıye tam yayınlamıyorsuuz.Siz insanların yüreğindekilerini nerden bileceksınız?Kimin Allah yolunda ölüp ölmediğini nasıl bileceksınız.Mavi marmara gemisinde ölenlere şehid dimeyeceksnız de kıme şehid diyeceksınız ? Varsa Şakır beyın bildiği şehidleri bizde bilelım.

_________________________________________
EDİTÖR :Yorumunuzun yayınlanmayan kısmı hakaret ve aşağılama içerdiği için yayınlanmamıştır.Lütfe yorum kritelerine uygun yorum yapın,aksi halde yorumlarınız yayınlanmayacaktır.
 
babı mıran 18-06-2010, 20:24:52
Şakir beyi,yazının sonunda mavı marmara gemisi ile ilgili yazdığı yorumu kınıyorum.Onu, Allah tan tövbe etmeye davet ediyorum.Gemide ölenlerin çoğunu tanıyorum.Hiç biri ne türliye için nede başka bir maddi çıkar için gemiye bindiler.Onlar ,sadece mazlum olan ve zalim israil tarfından zülme uğrayan zavallı gazze halkı için ,Allah yolunda o gemiye bindiler.............
 
babı mıran 18-06-2010, 20:07:27
Değerli yazar kardeşimizin yorumları çok çarpıtcı buluyorum.Bu sitenin sürekli bir yazarı olan birinin , bu şekilde yazı yazması beni çok şaşırttı.Dünya müslümanları mavı marmara gemisinde yaşanan olayları kınarken yaşananları nefret ile dile getirirken ,yazar kardeşimizin kalemi neden bu kadar keskın ve acımasızca yazıyor.Hiç mi kendini ölenlerın yerine koyamıyor.Allahtan hiç mi korkmuyor ?Ayrıca ele aldığı yazı ile yazının sonundaki paragrafın ne alakası var.Neden biraz daha mantıklı yazmıyor
 
kenan 16-06-2010, 21:28:41
allah razı olsun hocam gerçekten içten gelerek yazdığınız yazıdan dolayı
 

YAZARIN DİĞER YAZILARI

8 19/05/2012 - 09:02 Dünyanın Aklına Şaşarım
8 11/04/2012 - 22:09 Tarihsel Günahlarımızın Cezasını Çekiyoruz
8 02/03/2012 - 23:13 Genç Kızın Nixon'a Cevabı
8 02/01/2012 - 20:22 İyisimi, İki Tarafta Harakiri Yapsın
8 01/12/2011 - 22:17 Acı Ve Hüzün Dolu Zamanlardan Geçiyoruz
8 14/08/2011 - 14:51 Modern Dünyanın Çöküşü
8 05/07/2011 - 12:45 Halk Olarak Kürd, Millet Olarak Müslümanız 
8 10/04/2011 - 22:38 Ortadoğu'da Diktatörlerin Nöbet Değişimi ve...
8 26/03/2011 - 13:56 Önce güçlülerin ve zenginlerin suçunu görelim!
8 22/01/2011 - 15:58 Tek Allah İnancının Tarihsel Yankısı
8 26/12/2010 - 12:15 Ey Türklük Saltanatı!
8 14/11/2010 - 17:25 YALANIN EN BÜYÜĞÜ YARISI DOĞRU OLANDIR
8 01/11/2010 - 10:59 SİYASET HIRSIZLARIN HİZMETİNE GİRİNCE 
8 14/09/2010 - 18:17 KÜRTLER
8 07/09/2010 - 14:26 KANDIRMACANIN İSMİNİ SEÇİM KOYMUŞLAR
8 05/09/2010 - 12:31 REFERANDUM KANDIRMACASI 
8 15/08/2010 - 15:00 ANAYASAYA  DAİR
8 31/07/2010 - 18:28 STRATEJİK VE TAKTİK MÜCADELE
8 14/06/2010 - 23:36 ATOM BOMBASINI GENE ATARDIM!
8 13/02/2010 - 12:52 BAŞKA BİR DÜNYA MÜMKÜN
8 12/01/2010 - 20:13 BATI DEMOKRASİSİ BARIŞ GETİRMEZ
8 02/01/2010 - 16:06 KUTSAL SORUMLULUK
8 08/12/2009 - 21:18 AHMAKLAŞTIRAN BATI YAĞMURLARI
8 10/08/2009 - 12:34 ŞEYH SAİT BAŞKALDIRISINI DOĞRU ANLAMAK(4. BÖLÜM)
8 29/07/2009 - 23:09 1925 Şeyh Sait Başkaldırısını Doğru Anlamak (3. Bölüm)
8 15/07/2009 - 22:47 1925 Şeyh Sait Başkaldırısını Doğru Anlamak (2. Bölüm)
8 02/07/2009 - 18:17 1925 ŞEYH SAİT BAŞKALDIRISINI DOĞRU ANLAMAK
8 26/04/2009 - 21:20 ŞAİR VE ŞİİR ÜZERİNE
8 20/02/2009 - 09:40 EZEN EZİLEN İLİŞKİ VE ÇELİŞKİSİ ETRAFINDA
8 15/10/2008 - 12:38 Kürtler De Allah'ın Ayetlerinden Bir Ayettir
8 06/08/2008 - 21:44 NATO’NUN ARKA PLANI
8 11/06/2008 - 15:32 ROMA VE YUNAN PUTPEREST ZİHNİYETİNİN MÜDAVİMLERİ
8 23/04/2008 - 01:05 İslam Bütün Mekanların ve Zamanların Disiplinizasyonudur..
 

DUYURULAR

 

FACEBOOK

 

EDİTÖR

 

YAZARLAR

 
Zülfikar FURKAN

Dibîstana Kurdî

Azad SERHILDAN

Günah ve Tövbe

RÖPORTAJ

 

En çok Okunanlar  Bugün  Dün  Bu Hafta  Bu Ay  
1 Taraf Gazetesi İdris Naim Şahin'i Oduna Benzetti!
2 Lübnan'da tansiyon yüksek: 2 ölü
3 Uludere’den Erdoğan’a Cevap
4 Hâkim gülünce sıkıntı olmaz sandım

KONUK YAZARLAR

 
M.Latif YILDIZ

Dindar Faşistlik

Yorum Hattı
Xuwde yeke u heQe
Mirov xuwde xuvw bawerin u weke heqexuvw.Ne mirovji weke zikexuvw bawerin. Ew sed salen,xuvwnam...
denge muslumanen kurd
"Uludere Karşısında Hasan Karakaya" >>
islam
ALLAH ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun. yazılarınızı beğenerek okuyorum .yazılarınızdan dolay...
SADETTİN
"Uludere Karşısında Hasan Karakaya" >>
kardeşlik
Bizim yıllarca çözemediği kürt sorunun temelinde zaten müslümanlık var zaten eğer biz gerçek müslüma...
yusuf
Dindarlar ve Kürtler >>
Vicdan ve Takva
Anlaşılan insanları, Kürd, Türk, Müslüman, İslamcı ve sair bloklara ayırmaya gerek yok. Türk-İslamcı...
Sinan KARA
Dindarlar ve Kürtler >>
Müslümanları İhlasları ( dürüstlükleri) kurtaracak
"Hz Peygaqmber buyuruyor: İnsanlar helaktadır; Alimler müstesna... Alimler helaktadır;Amiller(amel...
Kutbeddin Nurlubaş
Dindarlar ve Kürtler >>
Kitabın orta yerinden okuyorsun Ahmet bey......
vanli
Dindarlar ve Kürtler >>
neden iran yok
sayın hocam elinize ve kaleminize sağlık ama bence eksik olan nokta iran kürdistanı....
fatih
Kürdistan Birleşik Federasyonları >>
Murat Kardeşe
MURAT KARDEŞE Allâh da sizi sevsin, kardeşim. ...
İbrahim Sediyani
Yaseminler Gülümsüyordu Ellerimiz Kavuştuğunda – 21 >>
Asıl Sorun Nedir?
Ümmet 200 yıldır uyuyor. İslamı hurafecilerin eline bırakmış. Onlarda müslümanları gassalın elinde...
Oktay Korkmaz
Kürdistan Birleşik Federasyonları >>
kör sevda
Sayın miroğlu kendinize ve yeni çevrenize göre çok haklısınız. Ama bizde kör ve sağır değiliz. AKP'n...
amed
Kürdistan’ın başbakanı >>
Mükemmel bir söyleşi
Nerdesin Seydam ya? Bu güne kadar neden bir şey söylemedin de sessiz kaldın? Keşke daha erken konuşs...
Ali Kemal
"Ümmeti parçalayanlar Kürtler değil, baştaki zalim sistemlerdir" >>
Enfes bir yazï Rabbul Alemin razı olsun.. Selam ve dua.....
Şervan
Söz Konusu Kürt Olunca Helaller de Haram Olur >>
Evet söz konusu kürt olunca helaller haram oluyor.Ve en acısı'da bunu din adına yapırlar.Ve kürtler'...
HİLAL
Söz Konusu Kürt Olunca Helaller de Haram Olur >>
adamlar haklı 150 ye yakın bombalı eylem yapmış birisini tutanlar o eylemlerinde ortağıdırlar ya değ...
MURAT
Irak'tan Rest: Haşimi İade Edilmezse... >>
Tespitler Eksik Tedavi Yok!
Böylesi Kadir Şinas bir meselenin gündemde tutulması ve değerlendirilmesi kayda değer. Bu değeri kay...
Sinan KARA
"Neo-Kemalizm ve İslamcılık kıskancında Kürt Sorunu" >>
Selam
Değerli Panelistlerin bütün konuşma/ tebliğ metinleri bu ise Panel faciaya dönüşmüştür. Yok eğer bu ...
Şeref
"Neo-Kemalizm ve İslamcılık kıskancında Kürt Sorunu" >>
islamcılara haksızlık paneli
yavuz delal ne zamandan beri islamcıdır da islamcılara ayar verme hakkına sahip olmuştur. ne islamcı...
mustafa
"Neo-Kemalizm ve İslamcılık kıskancında Kürt Sorunu" >>
SELAMUNALEYKUM GÜZEL KARDEŞLERİM. MOLLA MUSTAFANIN HAYATINIIN ÜÇ KESİTİNİ VERDİNİZ, BUNDAN DOLAYI AL...
Molla Mustafa Barzani - Hayranlık uyandıran bir tarih (2) >>
bin yıllık kardeslık bu mu dur......
Yeni Akit'den Uludere için tartışılacak sözler! >>
Hikmet ve Korku
Fidan Güngör'ün ismini söylemeken korkanlar oldukça; maalesef kardeş...Ve buna da HikmeTLİ yaklaşma ...
İdris Çelik
Amed'te bir Kayıp Annesi: Hayatın Tadı Tuzu Anneler >>

YORUM/ANALİZ

 

IKTIBAS

 
Remzî PÊŞENG

Özerklik

DOSYA

 

LİNKLER

GAZETELER

Yeni Asya Yeni Şafak
Türkiye Vakit
Star Sabah
Taraf Zaman
bugun Hürriyet
Radikal Vatan
Akşam Milliyet

Video Galeri

Diğer Videolar

Öze Dönüş Platformu Hakkari Kutlu Doğum Haftası Etkinliği 3.Bölüm
Öze Dönüş Platformu Hakkari Kutlu Doğum Haftası Etkinliği 2.Bölüm
Öze Dönüş Platformu Hakkari Kutlu Doğum Haftası Etkinliği 1.Bölüm
Son Darbe 28 Şubat 12.Bölüm (SON)
Son Darbe 28 Şubat - 11.Bölüm
Son Darbe 28 Şubat - 10.Bölüm
Son Darbe 28 Şubat - 9.Bölüm

Foto Galeri

Diğer Galeriler

KARİKATÜR
KAR TANELERİNDEKİ MUHTEŞEM SANAT
"KAÇAK UMUTLAR"
ŞIRNAK - ROBOSKİ KÖYÜ KATLİAMI "SON YOLCULUK"
ŞIRNAK - ROBOSKİ KÖYÜ KATLİAMI (2011)
İRAN İNGİLİZ BÜYÜKELÇİLİĞİ BASKININDAN KARELER
DERSİM KATLİAMI DÖNEMİN GAZETE MANŞETLERİ
 
New Page 1

Ana Sayfa

Ana Sayfam Yap

Sitene Ekle

İletişim

Hakkımızda

Copyright © 2007 UFKUMUZ
Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz - Yasal Uyarı SITEMAP
İrtibat E-mail:bilgi.ufku@hotmail.com - bilgi@ufkumuz.com